slut på det roliga

Jag börjar faktisk gå i tankar om att avsluta mitt projektarbete. Avsluta bloggandet och börja samanställa det hela i stället, så att jag kan redovisa det hela på ett så bra sätt som möjligt. Jag skall skriva om tidsplanen i min projektplan så att allt blir som det ska.

Anledning till avslut: Jag anser som så att man blir aldrig klar med att inreda ett hem. Det är en oendlig proses. Men nu har jag min platform som jag i framtiden skall bygga mitt drömhem på. I nuläget så är hela lägenhet inred i retro och vi har inga flyttkartonger kvar i något hörn. Jag har valt att inte lägga upp några direkta helbilder här på bloggen, anledningen till detta är för att jag tycker att det blir roligare om man ser slutresultatet sisst. Jag kommer självklart att lägga upp bilderna här i bloggen och inte bara ha dem på min redovisning.
Så tack för mig så återkommer jag med sluresultatet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0