Mamma och jag på IKEA en dag

Jag hade redan väldigt mycket saker till lägenheten. Men ändån så kom jag och mamma hem med mängder från ikea. Allting från diskställ till en byrå. Mer bilder kommer senare, där jag visar mer spesefikt vad jag köpt. Stolar och en matta köpte jag. Mattan kommer dock från lagerhause. Jag har länge letat egter teak stolar. Inte så konstigt när jag inreder i retrostil. Men jag kom på att med ett sånt extremt litet kök som jag har. Så funkar det inte så bra mer pinstolar. Så därför hittade jag lösningen. Ihoppfällbar stol. Det fick bli en turkås "nisse" från ikea i stället. Som sakt dem är ihoppfäbara vilket jag kommer ha nytta på två vis. Jag kan både hänga upp dem på krokar i köket, och ta med mig dem ut på balkången. Det var allt för mig just nu. Jag återkommer inom kort med mer bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0