inväntar en resa

 
Jag har alltid premurerat på tidningen reteo. Men nu så har jag hittat en till favorit tidning. Den heter antik världen. Oftast när man hör ordet antikt så är det första man tänker på riktigt gammla saker. Saker från kanske 1800 talet. Det är helt rätt det med. Men reteo är precis lika mycket antikt som det som prydde hemmen på 1800 talet.  
 
 
 
jag satt och bläddrade i tidningen en stund. min dröm har alltid varit att äga min elderdes egen Rörstrand servis. men en students plånbok tillåter inte detta en. men jag har i alla fall bestämt mig för att göra ett besök på Rörstrands museet i Linköping. det lär nog bli i slutet av Agusti. när jag sluttat jobba och när jag har kommit i bättre form med lägenheten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0