Nu är jag i full gång

Nu har resan startat och jag är otroligt förväntansfull. jag längtar otroligt tills den 1 Juli. då jag får börja skapa på riktigt. jag har sedan några veckor tillbaka, börjat samla på mig retro prylar. som snart kommer att få sin alderdes egna plats i lägenheten. jag skall lägga upp bilder på allting så snart som jag har komigt igång på riktigt.
I Måndags så hämtade Gabbi en underbar rullgardin i Nybro åt mig. Hon bor ju ändån där så hon kunde hjälpa mig med det.
__________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

Jag hittade denna gardin på Blocket.se. jag blev kär direkt. detta är en typisk 70 tals gardin ofta hängde dem i köket. jag har ingen information om tillvärkare eller liknande. Det är en otroligt välbehållen gardin, som bara ligger hemma och väntar på att få komma upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0