Hungrig?

DEN BRUNA MATEN
Under skördefesten så kryllade det av loppis på Öland. Jag jobbade dock så jag han bara med ett. Jag hittade en receptlåda, eller vad man skall kalla det.
denna låda kommer från 1973, då kostade den 8:90. jag gav 35. Det var företaget DEN BRUNA MATEN som släppte denna ide under 60 talet. Den finns i många hem och det är en otroligt bra ide. Det finns massor av olika kategorier. Kött, fisk, efterrätter och massor av mer. det är små kort, med en bild på framsidan och sedan receptet på baksidan. super smidigt och enkelt. http://denbrunamaten.se/2011/02/07/ar-du-beredd-att-betala-890-for-allt-detta/ jag har fått informationen från länken åvan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0