kalmarstatsnission

Jag mamma och lisa var på kalmarstatsmission för ett tag sedan. Det är en stor secondhand butik. Dem som arbetar där är folk som har svårt att komma in på arbetsmarknaden. Eller folk som varit arbetslösa länge. Dem tar emot gammla grejer från privatpersoner och företag som dem sedan säljer till galet låga priser. Min slutsumma landade på 350 ca, vilket är lite för så mycket.




jag hittade följande tv bänk. två böcker med sy tips. Bökerna är från 70 talet och kommer från hela familjens hobbybibblotek. En kaffe service. en 29 delars service från ikeas 70 tals sortyment. 2 dukar. stickor. soppkorg. handdukar. gardiner. köksprylar. Tekanna. Grytlappar. Och en matta (som min kära mamma inte ville röra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0